Annons

Softonic-recension

Zap Zap Förskolematematik - Ett roligt och engagerande matematikäventyrsspel för barn

Zap Zap Förskolematematik är ett roligt och engagerande matematikäventyrsspel för barn i åldern 3-6. Spelet är en samling snabba matematikspel som introducerar barn till de grundläggande grunderna i matematik, inklusive addition och subtraktion, platsvärden, mätning, data och mer.

Spelet erbjuder olika utmaningar i spelifierad form i olika miljöer, och spelarna kan välja mellan två karaktärer och klättra i nivå genom att svara på matematikfrågor för att förbättra sitt totala poäng. Den anpassningsbara inlärningsfunktionen justerar svårighetsnivån för varje spel för att passa spelaren och se till att varje barn utmanas på rätt sätt.

Zap Zap Förskolematematik är anpassat efter internationella matematikläroplaner, inklusive Common Core State Standards i USA, vilket gör det perfekt för barn i grundskolan eller för hemundervisning. Spelet inkluderar också en omfattande uppsättning inlärningsspel som täcker de viktigaste principerna för tidig matematikundervisning.

Att spela Zap Zap Förskolematematik är ett bra sätt att utveckla och förstärka ditt barns matematikkunskaper samtidigt som det leder dem till att förvärva kritiskt tänkande. Spelet är 100% reklamfritt, utan avbrott i ditt barns lek- och inlärningstid. Ladda ner det idag och låt ditt barn njuta av att lära sig matematik på ett roligt och engagerande sätt!

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Zap Zap Kindergarten Math

Har du provat Zap Zap Kindergarten Math? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.